کیه لینی: فکر کردیم که نفرین شده ایم؛ جام جهانی جای اشتباه کردن نیست

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری– جورجیو کیه لینی، مدافع تیم ملی ایتالیا معتقد است جام جهانی جای اشتباه کردن نیست.

به گزارش فوتبال-ایتالیا، سه شنبه شب، ایتالیا در ورزشگاه یوونتوس آره نا در حالی جمهوری چک را با گلزنی کیه لینی و بالوتلی شکست داد که مهاجم میلان در نیمه اول چند موقعیت خوب گلزنی را از دست داد.

مدافع بیانکونری در گفتگو با Rai Sport در این باره می گوید: "بین دو نیمه سرمربی از بالو خواست که آرامش خود را حفظ کند. پراندلی و البته همه ما می دانستیم که او در نیمه دوم می تواند کار را تمام کند و او یکبار دیگر نشان داد که چه بازیکن تاثیر گذاری است.

"شاید او در ادامه دوران ورزشی اش هرگز چنین موقعیت هایی را از دست ندهد. از دست دادن موقعیت از سوی بالوتلی کمی عجیب به نظر می رسد و به همین دلیل ما در ابتدا کمی ترسیدیم که این یک بازی نفرین شده باشد، اما نیمه دوم را با قدرت آغاز کردیم و حالا می خواهیم این موفقیت بزرگ را جشن بگیریم."

مدافع 28 ساله بیانکونری ادامه می دهد: "ما نقاط ضعف و قوت خودمان را به خوبی می دانیم و در زمین مسابقه برای کمک به یکدیگر تمام تلاش خود را انجام می دهیم. شاید ما  از لحاظ فردی بهترین تیم جهان نباشیم، اما در غالب یک تیم قدرت تک تک نفرات ما دو چندان می شود.

"به هر حال جام جهانی جای از دست دادن این گونه موقعیت های گلزنی نیست. من اعتقاد ندارم که پایین آمدن انگیزه و یا تمرکز باعث بروز این اشتباهات می شود، چون ما با تلاش دوباره و بازگرداندن نتیجه بازی این را نشان دادیم. فکر می کنم این کاملا واضح است تیمی که از تمرکز کافی برخوردار نباشد نمی تواند تا این مرحله بالا بیاید."

کیه لینی در پایان درباره مدعیان اصلی جام جهانی گفت: "من اسپانیا و برزیل را مدعی اصلی قهرمانی می دانم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, ] [ 17:54 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 98
بازدید هفته : 305
بازدید ماه : 297
بازدید کل : 30668
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1